Име,средње слово, презиме |
Милијанка М. Ратковић |
|||||||||
Звање |
Доцент |
|||||||||
Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом и од када |
Факултет за трговину и банкарство Од октобра 1999. године. |
|||||||||
Ужа научна односно уметничка област |
Маркетинг |
|||||||||
Академска каријера |
||||||||||
Избор у звање |
Година |
Институција |
Област |
|||||||
Докторат |
2006. |
Факултет за трговину и банкарство |
Менаџмент |
|||||||
Магистратура |
2004. |
Факултет за трговину и банкарство |
Менаџмент |
|||||||
Диплома |
1998. |
Факултет за трговину и банкарство |
Менаџмент |
|||||||
Списак предмета које наставник држи на студијама првог и другог нивоа |
||||||||||
Назив предмета
|
Назив студијског програма, врста студија |
Часова активне наставе |
||||||||
1. |
Интернет маркетинг |
Предузетнички менаџмент, ОАС |
2,5 |
|||||||
2. |
Менаџмент односа са потрошачима |
Предузетнички менаџмент, ОАС |
0,25 |
|||||||
Репрезентативне референце (минимално 5 не више од 10) |
||||||||||
1. |
Ратковић М. “Електронски аспекти савременог маркетинга”, чланак у часопису Маркетинг, бр.3, јесен 2007. година,Београд |
|||||||||
2. |
Ратковиц М. “Управљање онлине односима са муштеријама”, Докторска дисертација, Факултет за трговину и банкарство “Јанићије и Даница Карић”, јул 2006. Београд. |
|||||||||
3. |
Ратковић М., Дедић В., “Нове технолошке претпоставке е-маркетинга”, реферат на Петом међународном симпозијуму, Зборник реферата: Електронска трговина и електронско пословање, Палић, 20-22. априла 2005. година |
|||||||||
4. |
Ратковић М. „Примена електронског маркетинга у пословању са организационим купцима“, Магистарска теза, Факултет за трговину и банкарство «Јанићије и Даница Карић», јул 2004. Београд; |
|||||||||
5. |
Ратковић М. „Могућности и ограничења електронског пословања“, чланак (предходно саопштење) у часопису Маркетинг, бр.2., 2002. година, Београд |
|||||||||
6. |
Ратковић М., Јарић Д. „Тимови у организацијама“, Зборник радова Више пословне школе у Новом Саду ИВ, октобар-децембар2002. година, Нови Сад |
|||||||||
7. |
Ратковић М., Миленовић Б., „Дистрибуциони исходи примене Интернета у каналима маркетинга“, реферат на научном скупу са међународним учешћем,Зборник реферата: Развој маркетинга – нове тенденције, 23. новембра 2001., Универзитет у Нишу и Економски факултет у Нишу |
|||||||||
8. |
Ратковић М. Миленовић Б. „Стратегијски маркетинг“, Факултет за трговину и банкарство,уџбеник у штампи |
|||||||||
Збирни подаци научне, односно уметничке и стручне активности наставника |
||||||||||
Укупан број цитата |
||||||||||
Укупан број радова са СЦИ (ССЦИ) листе |
||||||||||
Тренутно учешће на пројектима |
Домаћи |
Међународни |
||||||||
Усавршавања |
||||||||||
Други подаци које сматрате релевантним |
||||||||||