ERASMUS+ projekat DigiPsyRes

„Оснаживање дигиталне и психолошке резилијентности путем вршњачког умрежавања у онлајн окружењу у време кризe – DigiPsyRes“ 2021-1-RS01-КA220-HED000032204

Пре две године, TIE конференција је увела посебан тематски сегмент - секцију Дигитална и психолошка резилијентност – с намером да прикаже резултате најновијих истраживања у областима психолошке и дигиталне отпорности у контексту високог образовања, али и да дисеминира кључне доприносе које је пројекат "DigiPsyRes" , којим координира Универзитет у Крагујевцу, донео овим областима.

Настављајући успех TIE 2022 конференције, са задовољством најављујемо TIE 2024 конференцију, и позивамо ауторе да пријаве радове у којима се презентују нова сазнања из ових области. Циљ TIE 2024 јесте приказ иновативних пракси, подстицање сарадње и стратегија за побољшање психолошке и дигиталне отпорности и менталног здравља у дигиталном добу. Срдачно позивамо све заинтересоване едукаторе, истраживаче и друге професионалце да узму учешће у раду секције под називом „Отпорност и подршка у дигиталном окружењу и умрежавање“, и да учествују у дискусијама на округлом столу на којем ће се дисеминирати резултате пројекта "DigiPsyRes" од 20-22. септембра 2024. године.

Да бисте учествовали у овој сесији (онлине или лично), молимо вас да се региструјете ОВДЕ. Добродошли су сви предлози (оригиналних научних, стручних или прегледних радова) који се баве било којим аспектом превазилажења психо-социјалних препрека у дигиталном окружењу стицањем компетенција у процесу дигиталне отпорности или питањем пружања психолошке подршке ради очувања општег благостања студената. Адреса за слање радова је tie@ftn.kg.ac.rs, а упутство за припрему радова је доступно овде.

Радови се могу односити на неку од предложених тема (али нису ограничени на њих):
• Дигитална резилијентност као сегмент општих дигиталних компетенција студената;
• Психо-социјално оснаживање студената у дигиталном окружењу и подизање свести о значају подршке у кризним ситуацијама;
• Изградња капацитета универзитета за пружање подршке студентима за превазилажење психо-социјалних потешкоћа које су у вези са дигиталним (онлајн) учењем;
• Развој курсева и обука за подршку студентима за стицање дигиталне резилијентности;
• Утицај смањене дигиталне резилијентности студената на постигнућа која су у вези са учењем;
• Оснаживање студената и наставника за укључивање у решавање проблема дигиталне резилијентности, умрежавање, међуинституционална сарадња;
• Ментално здравље студената у дигиталном окружењу – изазови и перспективе;
• Допринос оснаживању дигиталне резилијентности студената који пружају установе образовања (иницијатива, акције, мреже).

Укратко о пројекту:

Овим мултидисциплинарним пројектом, који се ослања на психолошку подршку студентима у стицању вештина за превазилажење психосоцијалних и образовних тешкоћа током кризних ситуација, предвиђа се развијање програма обуке за пружање подршке студентима, и развој дигиталних ресурса за институционално умрежавање студентских дигиталних заједница и организација професионалаца за психосоцијалну и психосоцијалну и педагошку подршку. Партнери на пројекту су Универзитет у Фођи (Италија) и Универзитет Казимир Велики у Бидгошчу (Пољска), пројекат се реализује у периоду од 15. децембра 2021. до 14. децембра 2024. године.
За сва питања, информације и сугестије можете писати на tie@ftn.kg.ac.rs

Сајт пројекта: https://digipsyres.kg.ac.rs/
Интернет портал "Resilience peer support network" http://studentresnet.kg.ac.rs

Пратите нас на друштвеним мрежама:
https://www.instagram.com/digipsyres
https://www.facebook.com/digipsyres2022