|
UVODNI REFERATI |
|
|
P1 |
Dragan Golubović
Redefinisanje obrazovanja iz tehnike i informatike u Srbiji |
P2 |
Aleksandra Grujić-Jankuloski, Snežana Dragićević
Program i obrazovni standardi predmeta tehničko i informatičko obrazovanje |
P3 |
Radojka Krneta, Đorđe Damnjanović, Marjan Milošević
Izgradnja mreže udaljenih laboratorija za jačanje saradnje univerziteta i srednjih stručnih škola |
|
|
I |
IZAZOVI TEHNIČKOG I INFORMATIČKOG OBRAZOVANJA: OD VRTIĆA DO UNIVERZITETA |
|
|
1.1. |
Jasna Stojanović
Izučavanje geografskih informacionih sistema u oblastima tehnike i informatike |
1.2. |
Srđan Pelkić, Radivojka Vučinić
Primjena CAD/CAM sistema u tehničkom obrazovanju |
1.3. |
Milan Sanader, Gordana Sanader
Projektna nastava tehničkog i informatičkog obrazovanja |
1.4. |
Dragana Smiljanić
Uloga nastavnog predmeta „Tehničko i informatičko obrazovanje“ za razvoj profesionalne orijentacije učenika |
1.5. |
Маrijana Bačanin, Miljana Kostić
Izrada prezentacije od ideje do realizacije |
1.6. |
Goran Manojlović
Školska radionica u nastavi tehničkog i informatičkog obrazovanja |
1.7. |
Natalija Diković
Primena Mudla u nastavi tehničkog i informatičkog obrazovanja |
1.8. |
Dragan Golubović, Aleksandar Marjanović
Primena obrazovnog softvera „Mašine i mehanizmi“ u nastavi TIO |
1.9. |
Aleksandar Marjanović
Eksperimentalni rezultati primene obrazovnog softvera „Mašine i mehanizmi“ u nastavi TIO |
1.10. |
Jelena Stamatović
Podrška nastavnicima tehničkog i informatičkog obrazovanja u radu sa učenicima sa disleksijom |
1.11. |
Goran Ivković
Metodičko uputstvo za primenu mape uma u nastavi tehničkog i informatičkog obrazovanja |
1.12. |
Milena Maric, Milena Jeretin
Uticaj kolaborativnog učenja na postignuća učenika iz oblasti trigonometrije |
1.13. |
Nataša Vuković
Video lekcije – didaktički i tehničko-tehnološki aspekt |
1.14. |
Darko Nešković, Marija Nešković, Snežana Mitrović
Vatrogastvo za decu |
1.15. |
Tatjana Bajić, Marija Lukić
Edukativne multimedijalne prezentacije za decu predškolskog uzrasta |
|
|
II |
OBRAZOVANJE INŽENJERA |
|
|
2.1. |
Dragana Bjekić, Milena Stanisavljević, Miroslav Bjekić
Timska kompetentnost specijalizovanih timova u oblasti energetske efikasnosti EMP |
2.2. |
Milena Stanisavljević
Status ekonomskih predmeta u obrazovanju inženjera |
2.3. |
Branko Babić, Nataša Subić
Organizovanje predmeta Kompjuterska animacija i 3D modelovanje u visokom obrazovanju |
2.4. |
Danijela Živojinović, Siniša G. Minić, Miloš Vorkapić
Analiza rezultata NASGRO i Abaqus programa na primeru zatezanja tankozidne ploče |
2.5. |
Miloš Božić, Miroslav Bjekić, Marko Rosić
Koncept džepne laboratorije primer uravljanja motorom jednosmerne struje |
2.6. |
Đorđe Damnjanović, Radojka Krneta, Aleksandar Peulić
Laboratorijska mikrokontrolerska okruženja za učenje akvizicionih sistema |
2.7. |
Aleksandar Lazić, Marko Rosić, Miloš Božić
Grafički korisnički interfejs za poređenje karakteristika direktne kontrole momenta asinhrone mašine sa diskretnim i kontinualnim naponskim vektorima |
2.8. |
Marko Šućurović, Momčilo Vujičić, Đorđe Kolarević
Primena programa RELUX u nastavi električnog osvetljenja |
2.9. |
Milan Vesković, Milan Plazinić, Ana Plazinić
Primena programskog paketa PSPICE u realizaciji nastave iz oblasti teorije električnih kola |
2.10. |
Stojan Savković, Milosav Šekarić, Vojislav Vujičić, Aleksandar Petrović, Petar Marić, Ivan Milićević
Modeliranje i simulacija kretanja kulisnog mehanizma rendisaljke pomoću softvera Matlab i SolidWorks |
2.11. |
Lidija Palurović, Lena Tica, Ana Radović Firat
Teaching technical English: difficulties and solutions revisited |
2.12. |
Ana Radović Firat, Lena Tica, Lidija Palurović
Application of Berlitz method in teaching technical English |
2.13. |
Sanja Marković, Jelena Rajović, Nenad Marković
Strateški elementi kvaliteta obrazovanja na visokoškolskim ustanovama |
2.14. |
Duško Tešanović, Ilija Ćosić, Alempije Veljović, Lidija Paunović
Elementi obrazovne funkcije u reinženjeringu proizvodnih procesa na primeru proizvodnje monoblok točkova |
2.15. |
Mladen Janjić, Vera Lazarević
Kovarijansa i korelacija srednjoškolskog uspeha i pokazanih rezultata na prijemnom ispitu |
|
|
III |
INFORMACIONЕ I OBRAZOVNЕ TEHNOLOGIJЕ |
|
|
3.1. |
Živadin Micić, Nebojša Stanković, Marija Blagojević
Trendovi inoviranja znanja u standardizovanim podoblastima primena IT |
3.2. |
Milica Andevski, Jasmina Arsenijević
Dimenzije i struktura obrazovanja za medije |
3.3. |
Siniša Minić, Dragan kreculj, Miloš Vorkapić
Edukativni aspekti koncepta računarstvo u oblaku |
3.4. |
Jezdimir - Luka Obadović
Informaciona pismenost u zdravstvu orjentisana na IKT sa akcentom na proces doživotnog učenja |
3.5. |
Željko Eremić
Baze pitanja Android aplikacije za podršku pripreme prijemnog ispita |
3.6. |
Marjan Milošević, Danijela Milošević
Praćenje kao element bezbednosne arhitekture sistema za e-učenje |
3.7. |
Miloš Papić, Nebojša Stanković, Vladan Paunović
Komparativna analiza studentskih procena predmeta iz oblasti informacionih tehnologija |
3.8. |
Ilhan Ibryam, Zhivka Ilieva, Petranka Ruseva
Acquisition of notions in English and information technology by means of Microsoft access and Microsoft visual C++ |
3.9. |
Zoran Mitrašinović, Slavica Dimitrijević
Intеrnеt – izvоr infоrmаciја u оbrаzоvаnju |
3.10. |
Mile Penkov
Digitalni izvori u biblioteci osnovne škole |
3.11. |
Irena Paleček Radmanović
Korišćenje IKT u sekciji za ilustraciju i grafičko oblikovanje |
3.12. |
Aleksandra Topalović
Primena PowerPoint programa u razrednoj nastavi matematike |
3.13. |
Zoran Vučetić, Borislav Odadžić, Danijela Mitov, Miloš Pešović, Jasmin Biberović
J2ME aplikacija u nastavi programiranja |
3.14. |
Kristina Krstić
Rad nastavnika u novom IT okruženju |
3.15. |
Jasmina Živković, Miloš Janković, Miroljub Cvetković
Improvizacija u dečjem muzičkom stvaralaštvu i informaciono-komunikacione tehnologije |
|
|
IV |
ELEKTRONSKO UČENJE |
|
|
4.1. |
Jasna Adamov, Stanislava Olić, Stanislava Tošanović, Branislav Banić
Zavisnost učeničkog postignuća od načina prezentovanja nastavnih sadržaja u nastavi hemije |
4.2. |
Samira Mujkić, Samra Mujačić, Muhdin Mujačić, Dinko Demirović
Primjena Web konferencijskih sistema u izvođenju studija inženjerske informatike |
4.3. |
Slobodan Aleksandrov, Zoran Jovanović, Dragan Šešlija, Radica Aleksandrov
Analiza primene WEB laboratorije u nastavi mehatronike |
4.4. |
Olivera Janković
Primjer primjene okruženja za učenje u kontekstu interesantnijeg načina usvajanja znanja |
4.5. |
Momčilo Ranđelović, Janev Angel, Danijela Milošević, Alempije Veljović
Predlozi za prevazilaženje motivacionih problema učenika u on-line okruženju |
4.6. |
Marija Radojičić, Slaviša Radović, Miroslav Marić
Inovativni pristup nastavi matematike primenom elektronskih materijala za učenje |
4.7. |
Slaviša Radović, Jovana Jezdimirović, Miroslav Marić
Interaktivna zbirka zadataka iz matematike za više razrede osnovne skole - eZbirka |
4.8. |
Svetlana Vasileva, Iliana Paneva, Gergana Nikolova
An approach to design and realization of electronic textbooks |
4.9. |
Ivan Milićević, Jelena Lajšić
Konstruisanje niskobudžetne interaktivne table i njena primena u nastavi TIO |
4.10. |
Snezana Stavreva Veselinovska
Use the interactive whiteboard in teaching biology |
4.11. |
Vesna Lazić
Dečje igre u kompjuterskoj kulturi |
4.12. |
Veljko Aleksić, Mirjana Ivanović
Uticaj računarskih igara na socijalne veštine učenika |
4.13. |
Vesna Marković, Veljko Aleksić, Željko M. Papić
Učenje vokabulara engleskog jezika pomoću obrazovnih računarskih igara |
4.14. |
Vojislav Ilić, Vladimir Nedić
Digitalno doba i tradicionalni likovni mediji u nastavi likovne kulture |
4.15. |
Andrijana Šikl-Erski, Ana Novković, Predrag Spasojević
Elektronsko učenje u razrednoj nastavi: mogućnosti i resursi |
|
|
V |
OBRAZOVANJE NASTAVNIKA I DOŽIVOTNO UČENJE U NOVOM OKRUŽENJU |
|
|
5.1. |
Živka Krnjaja
Digitalne tehnologije u istraživanjima praktičara |
5.2. |
Lidija Zlatić, Snežana Marinković, Milica Vučetić
Značaj podrške nastavnicima u periodu pripravništva u kontekstu doživotnog učenja |
5.3. |
Dragana Pavlović Breneselović
Kompetencije vaspitača za koriščenje IKT u predškolskom programu: više od veštine |
5.4. |
Svetlana Obradović, Milica Vučetić
IKT u inkluzivnom obrazovanju |
5.5. |
Biljana Kuzmanović
Specifičnosti proveravanja i ocenjivanja postignuća učenika sa disleksijom |
5.6. |
Alpar Lošonc, Andrea Ivanišević
U kojoj meri menja ekološko znanje smisao znanja i obrazovanja? |
5.7. |
Nataša Starčević, Vanja Škrbić
Doživotno učenje u funkciji demokratizacije obrazovanja |
5.8. |
Mira Jovanović
Redefinisanje uloge pedagoga i njegov profesionalni razvoj |
5.9. |
Marina Pavlović, Nataša Turuntaš
Primer baze podataka stručnog usavršavanja nastavnika |
5.10. |
Goran Bilandžija
Prevencija devijantnog ponašanja adolescenata |
5.11. |
Dragana K. Markušev
Analiza efikasnosti različitih alata za profesionalni razvoj nastavnika |
5.12. |
Čedomir S. Ivanović
Negativno elektomagnetno pulsirajuće zračenje kao novi bezbednosni rizik po mlade i značaj razvoja njihove bezbednosne kulture |
5.13. |
Vladimir Radovanović, Gordana Rendulić
Znanje - put ekonomskog razvoja |
5.14. |
Miloratka Simeunović
Unapređenje stručnog usavršavanje nastavnika srednje stručne škole |
5.15. |
Dragica Stanković
Profesionalno usavršavanje vaspitača i internet tehnologije |