У оквиру Еразмус плус пројекта стратешког партнерства ,,Оснаживање психолошке и дигиталне резилијентности путем вршњачког умрежавања у онлајн окужењу у кризним ситуацијама'' DigiPsyRes https://digipsyres.kg.ac.rs/, одржан је други тренинг сусрет пројектних тимова Универзитета у Крагујевцу, Универзитета у Фођи и Универзитета у Бидгошчу. Ова активност учења, поучавања и обучавања (ЛТТ2) “HEIs support and regulations of students support services” успешно је реализована на италијанском Универзитету у Фођи од 3. до 5. новембра текуће године. У раду су учествовали представници партнерских универзитета, а дискусијама су посебан печат дали студенти докторских студија институције домаћина.
Пројектни тим Универзитета у Крагујевцу представљали су проф. др Дарко Хинић, др Милица Стојковић, доцент, др Ивана Крсмановић, проф., и проф. др Драгана Бјекић.
Првог дана скупа, др Милица Стојковић дала је осврт на конференцију ,,Technics and Informatics in Education TIE 2022’’, која је као први дисеминациони догађај DigiPsyRes пројекта одржана на ФТН у Чачку у септембру месецу. Подсетила је на бројне научно-стручне сегменте конференције који су се директно бавили психолошком и дигиталном резилијентноћу у образовном контексту.
Професори и сарадници – чланови тима Универзитета у Фођи представили су универзитетски сервис психолошке подршке студентима и одрживост овог система. Уз динамичну, професионалну комуникацију пројектни тимови су се посебно бавили структуром Водича за подршку студентима и Приручника за оспособљавање студената за вршњачку подршку, који представљају кључне пројектне документе на основу којих ће се реализовати остале едукативне активности. Ради дисеминације пројектних резултата планиране су и заједничке научно-стручне активности представника све три институције.
Радни део посете заокружен је обиласком Департмана за друштвене науке Универзитета у Фођи, и упознавањем са потенцијалима једног од најмлађих универзитета у овом делу Италије, који посебно бележи експанзију у последњих неколико година.